آیا کلیه ها من شکست اگر من دیابت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا کلیه ها من شکست اگر من دیابت دارند؟ دیابت یک عامل خطر برای بیماری کلیوی است، اما به این معنا نیست کلیه شکست مواجه خواهد شد اگر شما مبتلا به دیابت. شما می توانید برای کلیه های شما با کنترل قند خون خود و گرفتن ادرار microalbumin به طور منظم برای پیگیری پیشرفت پروتئین مراقبت.

چگونه برای جلوگیری از دیابت با بیماری کلیه در مراحل اولیه؟

هدف درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حل مشکل ریشه، به طوری که بزرگترین مزیت این درمان پایدار و اثرات درمانی با دوام.

این یک برنامه خارجی، در نتیجه کارآیی داروهای توسط دستگاه گوارش نمی شود آسیب دیده است. مواد تشکیل دهنده فعال زیستی به طور مستقیم به کلیه از طریق کانالهای انرژی و acupoints بر روی پوست خواهد نفوذ کند. پس از آن مستقیم تر و موثر تر از داروهای مصرف به طور سنتی دهان است.

با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، آنها می توانند فرصتی برای معکوس کردن بیماری داشته باشد. برای افراد مبتلا به دیابت، شما همچنین باید قند خون در سطح خوبی است که تنیس روی درمان بیماری خود را مفید کنترل.

مهم نیست که چقدر، هنگامی که شما دچار بیماری کلیوی ناشی از دیابت، شما می توانید با دکتر خود کار می کند؟ برای حفظ کلیه های شما کار تا زمانی که ممکن است. به امید همه بیمار نفروپاتی دیابتی می تواند به زندگی عادی در آینده ای نزدیک.

اگر شما هر گونه کمک در درمان دیابت یا بیماری کلیوی باید، انجام hestitant به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/diabetic-nephropathy-basics/3985.html





:: برچسب‌ها: اصول نفروپاتی دیابتی، دیابت، آیا کلیه ها من شکست اگر من دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: